10. díl - Reklamace na internetu

Uvodni obrazovka - 10. dil

Přestože se všichni nejen internetoví obchodníci snaží dodávat svým zákazníkům maximálně kvalitní zboží, občas dojde k situaci, kdy je třeba řešit reklamaci. O tom, jak jí vyřešit při "Nákupu na internetu" se diváci dozví z posledního dílu našeho dokumentárního pořadu.

V zásadě je to jednoduché - pro reklamaci platí na internetu stejná pravidla jako v kamenných obchodech. Záruční lhůta je u běžného spotřebního zboží 24 měsíců, reklamaci musí obchodník vyřídit do 30 dnů od jejího započetí a v případě jejího uznání jako oprávněné hradí také nutné náklady spotřebitele spojené s reklamací.

Kromě reklamace může po zakoupení zboží spotřebitel také využít možnosti odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů ve většině případů bez omezení - může si tedy zboží prohlédnout a vyzkoušet.

Při nákupu na internetu je tedy zákazník chráněn ještě lépe než v kamenných obchodech.


10. díl Nakupování na internetu - Reklamace na internetu byl odvysílán v pátek 7. prosince 2012:


Vytisknout
CA

Ověřte si certifikaci obchodu


Stačí, když z adresního řádku Vaše prohlížeče zkopírujete do našeho formuláře adresu stránky, kde se právě nacházíte a odkaz odešlete.
více o certifikátu APEK
Výroba webových stránek Neternity.cz, publikační systém Atrium CMS